Baca Untuk Hati ~ #JMBELOG Baca Untuk Hati - #JMBELOG

Baca Untuk Hati

BacaUntukHati
"Semenjak mak saya meninggal saya mula menulis sebuah buku yang menjadi manual panduan semua keluarga demi mencapai 'bahagia.' Bila saya mula menulis, tangan tak mahu berhenti kerana sambil menulis air mata mengalir terbayang indahnya jika setiap keluarga dalam dunia dapat amalkan 10 perkara ini. Indahnya. Bahagianya...."Isteriku Bidadari, 10 kaedah membimbing keluarga.
Terdapat kisah-kisah realiti dan perkongsian pengalaman semenjak mula menganjurkan seminar keluarga sunnah.
Saya berdoa supaya setiap keluarga di dunia peroleh bahagia yang sebenarnya. Ya Allah bahagiakanlah kami semua di dunia dan akhirat. Semoga menjadi asbab kebaikan dan hidayah. Ya Allah jika ada kebaikan dan pahala yang kau berikan saya hadiahkan buat ibu saya yang tercinta"
Penghantaran PERCUMA untuk pembelian combo pilihan #BacaUntukHati Untuk tempahan Whatsapp ke 0132984984
Sumber : Ebit Lew

History

Followers

Powered by Blogger.