Kalau aku sayang, aku sayang sungguh-sungguh ~ #JMBELOG Kalau aku sayang, aku sayang sungguh-sungguh - #JMBELOG

Reading List

Kalau aku sayang, aku sayang sungguh-sungguh

Kalau aku sayang, aku sayang sungguh-sungguh.
Kasih sayang aku tidak minta banyak-banyak. Cukuplah sekadar menghargai menyayangi dan menghormati segalanya pengorbanan aku.
Aku sanggup berkorban apa saja kerana terlalu menyayangi kamu. Masa, tenaga dan segalanya untuk kamu.
Kesihatan kamu adalah keutamaan aku. Aku risau kamu sakit. Aku sentiasa mendoakan agar kamu sihat.
Aku ikhlas menyayangi kamu.
#jmbelog

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:
Assalamualaikum ! Salam sejahtera ! Segala komen adalah tanggungjawab anda sendiri. ~ "Note : Ada artikel yang JM perkongsikan dari hasil blog lain. Sila rujuk sumber / kredit pada akhir artikel ya." Terima kasih.

JUST SHARING STORIES "I am not blogger I just follower"

History

Trending

Search This Blog