Wow, whatsapp dah upgreat ~ #JMBELOG Wow, whatsapp dah upgreat - #JMBELOG

Wow, whatsapp dah upgreat

Wow, whatsapp dah upgreat

Lihat status blog akak lekatlekit, JM terus tengok handphone, tengok whatsapp, wow betul la...
Whatsapp dah seperti wechat, fb dan ...

kredit : lekatlekit

4 comments:

Shikin Razali said...

Tue la, pagi2 lagi sy pun terkejut bila tengok pembaharuan whatssap nie..

anzra rizal said...

betul tu JM , tu kwn satu office beritahu , godel-godel hp dah upgrade rupanya..dah mcm instagram dengan fb pulak

Shahida Dzulkafli said...

Wah.. makin menarik..

Noor Azlan said...

Wah, dah macam Insta dah kan... Terima kasih info, saya baru tau bila baca ni... nak kena update lah ni...

History

Followers

Powered by Blogger.