Nama saja pak haji gaya alim semacam tapi tengok betul betul apa dia buat. ~ #JMBELOG #JMBELOG: Nama saja pak haji gaya alim semacam tapi tengok betul betul apa dia buat.

Nama saja pak haji gaya alim semacam tapi tengok betul betul apa dia buat.

Nama saja pak haji.gaya alim semacam tapi tengok betul betul apa dia buat. Memang zaman sekarang ni tak boleh tengok orang dari luaran atau dari pakaian nya dah. Tengok lah video ni. Pak haji tu dengan pakaian dan gaya nya macam alim tapi tengok betul betul apa dia buat. Perhati kan betul betul. Jangan terkejut bila tengok kelakuan pak haji ni. Mula mula masuk kat kedai tu macam baik baik jer pura pura bertanya konon nya mau beli tapi lihat apa akhir nya dia buat. Bikin rosak imej mereka yang berpakaian seperti itu jer dia ni. Tengok cepat apa dia buat.


1 comment:

Disclaimer:
Assalamualaikum ! Salam sejahtera ! Segala komen adalah tanggungjawab anda sendiri. ~ "Note : Ada artikel yang JM perkongsikan dari hasil blog lain. Sila rujuk sumber / kredit pada akhir artikel ya." Terima kasih.

JUST SHARING STORIES "I am not blogger I just follower"