Telefilem 'Kisah Seram Hospital' lakonan Fattah Amin, Fatin Afeefa dan Sharul Kamal akan ditayangkan pada 3 Oktober 2020 jam 9 malam di Astro Citra dan Citra HD.

SINOPSIS KISAH SERAM HOSPITAL

Adam mengalami kemalangan dan ditempatkan dalam sebuah wad. Perkenalan dengan Faizal membuatkan mereka berkongsi cerita seram yang pernah mereka dengar. Namun kehadiran Nurse Sarah mengubah persepsi Adam pada Hantu!


3 Comments

COMMENT IS YOUR OWN RESPONSIBILITY. THANK YOU.

  1. bila baca kisah seram hospital memang debar takut.... tapi bila diri sendiri dah masuk hospital tengah sakit tak sedar dan ingat kisah seram di hospital ni... cumanya bila dah balik rumah baru mula lah teringat-ingat keadaan masa dalam hospital tu heheheh

    ReplyDelete
  2. Entah, saya pernah duk ulang-alik selama 47 hari/malam jaga orang sakit, kekadang tidur Kat Katil sebelah, tak pernah kena gangguan apa apa pun, yang penting selalu baca doa Dan mengaji kalau ke tempat tempat macam ni.

    ReplyDelete
  3. Entah, saya pernah duk ulang-alik selama 47 hari/malam jaga orang sakit, kekadang tidur Kat Katil sebelah, tak pernah kena gangguan apa apa pun, yang penting selalu baca doa Dan mengaji kalau ke tempat tempat macam ni.

    ReplyDelete

Post a comment

COMMENT IS YOUR OWN RESPONSIBILITY. THANK YOU.

Previous Post Next Post