Pages

September 15, 2018

Kepuraanmu - Luqman Faiz

Kepuraanmu - Luqman Faiz


tersingkap segalanya
terang dan bersuluh
balikan kepuraan
bicara yang palsu
memusnahkan perasaan ini
terhadap mu

ternyata hakikatnya
amat memedihkan
terlucut semuanya
harapan untuk ku
kemanakah
sumpah dan setia
yang pernah mengikat
hatimu padaku

kau telah dikaburi
dengan sekedar budi dan janji
yang telah ditaburi
hingga aku terusir
aku yang berusaha
mengharap kau kan setia
namun kau berpaling
dan aku tersia
kemanakah
sumpah dan setia

ternyata hakikatnya
amat memedihkan
terlucut semuanya
harapan untuk ku
kemanakah
sumpah dan setia
yang pernah mengikat hatimu

ohh ohhh

kau hancurkan
segala janjimu
kau telah dikaburi
dengan sekedar budi dan janji
yang telah ditaburi
hingga aku terusir
aku yang berusaha
mengharap kau kan setia
namun kau berpaling
dan aku tersia
kemanakah
sumpah dan setia

haa ahhhh uhh
yang pernah mengikat hatimu
padaku


0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!