Pages

Ogos 06, 2020

DOA MENGATASI PENYAKIT RUMIT

DOA MENGATASI PENYAKIT RUMIT

Pendek je Doa ni. Tapi kalau anda baca dengan penuh keyakinan dan kesungguhan ia akan menjadi penawar bagi segala penyakit yang berada didalam tubuh badan kita dan racun sekiranya ada jin yang bersarang dalam tubuh kita. Jom kita cuba. 

Baca Doa seperti di dalam gambar  7 kali dah Berdoa contoh ( Ya Allah Jadikan Air ni sebagai penawar bagi segala penyakit dan racun bagi segala ganggun jin dan syaitan yang ada ditubuh badan ku in). Minum dengan pelahan-pelahan diselangi dgn selawat. Sekiranya ketika minum anda terasa mual dan hendak muntah. Jangan di tahan muntah tersebut. Muntah sahaja (mungkin yang keluar itu adalah bisa gangguan jin/bisa-bisa santau/sihir yang ada didalam badan anda. Amalkan minum kaedah ini 3 kali sehari. Insya Allah 

Bagi yang ingin mengunakan kaedah tersebut boleh tulis diruang komen "izinkan saya untuk beramal". Insya Allah nanti saya ijazahkan. 

Insya Allah.. ini hanya sebagai salah satu ikhtiar bagi merawat segala penyakit yg ada didalam tubuh badan kita. Jaga atikad kita, Kebergantungan kita hanya pada Allah swt. Sesungguhnya Allah yg menyembuhkan. 

Sumber Norazri Madzelan
Pusat Rawatan As-Syifa An-Nur
#Doa_Usaha_Ikhtiar_Tawakal_Redha
#Al_Quran_Penawar 
#Temujanj_Rawatan_0179002914

#Izinkan_saya_untuk_beramal
#KongsiIlmuBermanfaat

Sumber : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=190810165797685&id=100046061074090

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!