Pages

Disember 06, 2019

Dengarkan Aku Sayang

Kisah seorang kekasih memberi lagu yang istimewa kepada seseorang yang dia cintai. Apabila sesorang itu asyik dengar lagu ini, teringat kenangan yang terindah bersama kekasih. Lagu ini amat bermakna bagi seseorang yang dia sayangi.

bila nanti aku kan pergi
jangan lagi kau menangis sayang
karna aku tak mungkin kembali
kembali untukmu lagi

sayang aku aku disini
menunggu engkau kembali

usaplah usap
usaplah air matamu
janganlah jangan
jangan kau sesali lagi sayang

dengarkan dengar
dengar aku sayang kamu
aku tak mampu
tak mampu hidup tanpamu

aku tahu kamu tak mampu
tapi aku takkan bisa aaa
tak bisa lagi sama kamu

usaplah usap
usaplah air matamu
janganlah jangan
jangan kau sesali lagi sayang

dengarkan dengar
dengar aku sayang kamu
aku tak mampu
tak mampu hidup tanpamu

usaplah usap
usaplah air matamu
janganlah jangan
jangan kau sesali lagi sayang

dengarkan dengar
dengar aku sayng kamu
aku tak mampu    
tak mampu hidup tanpamu

bila nanti aku kan pergi
jangan lagi kau menangis

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!