Pages

Februari 02, 2022

#harihariakurindu #jmbelog

Hari pertama kita mula bertemu

Hari kedua kita menbalas senyum

Hari ketiga kau hubungi diriku

Hari ke empat rindu sering merindu

Hari ke lima kau bisik rahsia hati

Hari ke enam kasih kian bersemi

Hari ke tujuh kau ucap kata sayang

Terjalinlah ikat percintaan

Kau dah aku


Hari-hari (hari-hari)

Aku rindu

Tiap saat ku tatap potretmu

Moga-moga (moga-moga)

Kasih kita

Akan direstui oh kekasih


Hari-hari (hari-hari)

Aku cinta

Siang malam terbayang di mata

Jangan-jangan (jangan-jangan)

Hari esok

Ada yang terluka


Berjanji lah oh kekasihku

Berjanjilah padaku

Dan ku juwang sehingga kini

Masih mencintaimu oh sayangku


Mimpi-mimpi indah semalam

Janganlah dihancurkan

Tak inginku berpisah kasih

Dengan dirimu


Hari-hari (hari-hari)

Aku rindu

Tiap saat ku tatap potretmu

Moga-moga (moga-moga)

Kasih kita

Akan direstui oh kekasih


Hari-hari (hari-hari)

Aku cinta

Siang malam terbayang di mata

Jangan-jangan (jangan-jangan)

Hari esok

Ada yang terluka


Berjanji lah oh kekasihku

Berjanjilah padaku

Dan ku juwang sehingga kini

Masih mencintaimu oh sayangku


Mimpi-mimpi indah semalam

Janganlah dihancurkan

Tak inginku berpisah kasih

Dengan dirimu


Hari ke pertama kita mula bertemu

Hari ke dua kita membalas senyum

Hari ke tiga kau hubungi diriku

Hari ke empat rindu sering merindu

Sering merindu

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!