Pages

Februari 01, 2022

#kepinganhati #st12 #jmbelog

Hapuslah air matamu

Jangan pernah kau sesali aku

Memang bukanlah yang terbaik 'tuk dirimu

Pergi dariku, jauh dariku


Hmm ...


Sakit bukanlah derita

Kujalani dengan lapang dada

Kurasakan memanglah ada terasa hampa

Batin menangis, hati tak bicara


Hatiku hancur berkeping-keping

Tubuh lemah yang sedang berbaring

Terlintas tentang cerita diri

Aku pun menangis

Tak sanggup kutinggalkan

Kasih sayang dunia


Hatiku remuk berkeping-keping

Tubuh lemah yang sedang berbaring

Terlintas tentang cerita diri

Aku pun menangis

Tak sanggup kutinggalkan

Kasih sayang dunia


Hatiku hancur berkeping-keping

Tubuh lemah yang sedang berbaring

Terlintas tentang cerita diri

Aku pun menangis

Tak sanggup kutinggalkan

Kasih sayang dunia


O-oh ...


Tubuh lemah yang sedang berbaring

Terlintas tentang cerita diri

Aku pun menangis

Tak sanggup kutinggalkan

Kasih sayang dunia

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!