Pages

Jun 29, 2021

Tidak ku jangka.

Suatu ketika aku melihat ada  didalam gelap dipepohonan getah seperti sedang bercinta.

Setelah lama kuamati, rupanya seorang lelaki bercinta dengan seekor harimau. 

Aku lihat lagi di belakang mereka sekumpulan harimau turut bersama mereka.

Lelaki itu sedar akan kehadiran ku, terus bertukar menjadi seekor khinzir lalu mengejar ku.

Atas berlari dan melompat keatas sekeping papan yang berlapikan batang pisang.

Khinzir tadi cuba panjat keatas tempat aku berdiri, kaki ku menendang- nendang khinzir itu.

Aku ingat seekor, rupanya sekumpulan harimau tadi turut bertukar menjadi khinzir.

Aku sekuat hati terus menendang untuk menyelamatkan diri ku dari mereka.

Rupanya aku bermimpi.

Astaghfirullah al-azim.

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!