Pages

Januari 22, 2022

#aduhusahlahberubah #jmbelog

Bagaimana caramu menafsirkan cinta
Di dalam hubungan kita ini
Apa cuma pujian dan manis kata
Yang kau hargai dan kau sanjungi
Dan di manakah cintaku engkau tempatkan
Di saat ku tiada di sisi
Walaupun kini ku jauh dari pandangan
Namun kau tak kulepaskan lagi
Kita tidak dapat selalu bersama
Berpisah hanyalah sementara
Cuma tidak dapat selalu bersama
Itu tak bermakna putus cinta
Kita tidak dapat selalu bersama
Berpisah hanyalah sementara
Cuma tidak dapat selalu bersama
Itu tak bermakna putus cinta
Air melimpah pantai berubah
Tapi tidak pun aku bersumpah
Usah kau sangka aku dah lupa
Di mana aku bermula
Tapi andainya memang kau sudah
Berpatah arang aku pasrah
Apa gunanya kuberharap
Kau tak sudi apa nak diratap
Ketika ini aku masih lagi
Menyimpan rasa dan cinta kita
Ku terus berdoa sepenuh hati
Moga nanti kembali bersama
Bagaimana caramu menafsirkan cinta
Di dalam hubungan kita ini
Apa cuma pujian dan manis kata
Yang kau hargai dan kau sanjungi
Aduh usahlah usah berubah

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!