Pages

Mei 19, 2022

#peneman #jmbelog

Apa benarkah cinta
Ada pada diriku
Yang membuat kau menyayangiku
Kau beri segalanya
Aku pastikan
Kau bersamaku selalu
Kau didalam pelukan
Disetiap malamku
Aku patrikan
Kau didalam hatiku
Menjadi peneman dalam hidupku
Apapun yang kau rasa
Ada pada diriku
Hanyalah sebuah hati yang
Mengharapkan kasihmu
Memang benar cinta
Itu ada untukku
Hanya menanti untuk dimiliki
Berilah waktu
Aku buktikan biarpun pedih
Aku rasakan aku rasakan
Oh yeah
Aku pastikan
Kau bersamaku selalu
Kau didalam pelukan
Disetiap malamku
Aku patrikan
Kau didalam hatiku
Menjadi peneman dalam hidupku
Menjadi peneman dalam hidupku oh
Menjadi peneman dalam hidupku

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!