Pages

Mei 03, 2022

#setelahhatiterluka #jmbelog

Mestikah air mata ini

Membasahi di pipiku

Perlukah ku meratap hiba

Setelah hati terluka


Ku sedar siapa diri ini

Hanya mampu memberi cinta

Namun ku tak mampu

Menatap bahagia


Tiada guna aku ratapi

Kasih dan sayang takkan kembali

Mungkin ini sudah suratan yang azali


Bukan aku mengemis simpati sesiapa

Buat penawar duka yang amat lara

Kerna aku sedari diri umpama kaca

Tak bercahaya pudar warnanya


Mestikah air mata ini

Membasahi di pipiku

Perlukah ku meratap hiba

Setelah hati terluka


Ku sedar siapa diri ini

Hanya mampu memberi cinta

Namun ku tak mampu

Menatap bahagia


Tiada guna aku ratapi

Kasih dan sayang takkan kembali

Mungkin ini sudah suratan yang azali


Bukan aku mengemis simpati sesiapa

Buat penawar duka yang amat lara

Kerna aku sedari diri umpama kaca

Tak bercahaya


Bukan aku mengemis simpati sesiapa

Buat penawar duka yang amat lara

Kerna aku sedari diri umpama kaca

Tak bercahaya pudar warnanya

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!