Pages

Disember 10, 2022

#munajat #jmbelog

(Intro)

Kau Ya Alim
lagi tahu apa yang ku
mampu rangkul dan kupikul
sebelumnya terkesima tak berdaya

Meniti masa
sering saja

(Chorus)

terimalah
alunan rintih jiwaku ini

Risau gundah
melingkari peri dunia?
tatkala aku terlupa
segala perancangan-Mu

Meniti masa
sering saja
aku alpa dan terluka

Ulang (Chorus)

Nun di satu hari indah
di jembatan sang kekasih
kau sambutku
kau terima yang aku hamba

Meniti masa
sering saja
aku alpa dan terluka

Bahawasanya
firman-Mu nyata
setelah sukar, akan mudah

Ulang (Chorus)

Nun di satu hari indah
di jembatan sang kekasih
kau sambutku
kau terima yang aku hamba

Duhai jiwa
janganlah kau mudah lupa
kepada yang Maha Tahu.









0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!