Pages

Januari 27, 2020

Berdua - Ippo Hafiz (OST 'Seadanya Aku')

Berdua - Ippo Hafiz (OST 'Seadanya Aku') 
Setiap kata yang terungkap
Dalam ingatan cinta kita
Sinar mata mu terlukis rasa
Kini kau telah menjadi milikku

Seadanya aku
Yang selalu bertemankan dirimu
Lupakan silam mu yang kelabu
Bukan yang engkau pinta

Drama Seadanya Aku TV3

Lepaskan sayangku
Segala tangisan di hatimu

Setia akan ku setia
Menunggu ke akhirnya

Ternyata inikah suratan
Takdirku temukan dirimu
Senafas mungkin bisa terlepas
Namun cintaku tetap bersamamu

Seadanya aku
Yang selalu bertemankan dirimu
Lupakan silam mu yang kelabu
Bukan yang engkau pinta


Lepaskan sayangku
Segala tangisan di hatimu
Setia akan ku setia
Menunggu ke akhirnya

Menunggu ke akhirnya…
Menunggu ke akhirnya…


0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!