Pages

Januari 27, 2020

Tak pernah - V5

Tak pernah - V5
-
Benarkah hidup mu tak menyalahi cinta
Ku tahu tak berani kau
Kasih ku sedari
Juga ku perdayakan cinta ku
Untuk mu kasih
-
Ku sedar semuanya salah ku
Biar ada cinta wooh...
Biar ada rindu mu
-
Benarkah hidup ku
Menyinari cinta mu kasih ku
Aku tak berani
Namun tak pernah rindu
Biarpun aku tahu cinta ku
Tiada lain
-
Ku sedar semuanya salah ku
Biar ada cinta wooh...
Biar ada rindu
-
Aku tak pernah jatuh cinta
Kepada diri mu
Untuk diri ku mengenal rindu
Aku tak pernah jatuh cinta
Untuk kali ini
Bersama diri mu oh sayang ku
-
Benarkah hidup ku
Menyinari cinta mu kasih ku
Aku tak berani
Namun tak pernah rindu
Biarpun aku tahu
Cinta ku tiada lain
-
Oh... u...Yeah... oh... yeah... yeah...
-
Aku tak pernah jatuh cinta
Kepada diri mu
Untuk diri ku mengenal rindu
Aku tak pernah jatuh cinta
Untuk kali ini
Bersama diri mu oh sayang ku
-
Benarkah hidup ku
Menyinari cinta mu kasih ku
Aku tak berani
Namun tak pernah rindu
Biarpun aku tahu
Cinta ku tiada lain
-
Oh... u...Yeah... oh... yeah... yeah...

Aku tak pernah jatuh cinta
Buat pertama kali
Untuk ku mengucapkan pilu ku uu… ( hanya cinta ku )
Oh… benar hati mu
Aku tahu kau akan di sini
Oh… di sini
-
Benarkah hidup mu tak menyalahi cinta
Ku tahu tak berani kau
Kasih ku sedari
Juga ku perdayakan cinta ku
Untuk mu kasih
-
YouTube : https://youtu.be/_MFZQAJ64bY

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!