Pages

Mac 01, 2023

DOA UNTUK DIRI SENDIRI

#Bismillahirrahmanirrahim 
#Assalamualaikum 

Syukur #Alhamdulillah, Allah SWT telah memberikan berkah dan rahmatnya hingga saat ini diusiaku yang sudah mencapai ... tahun.

Alhamdulillah aku panjatkan pujian kepada Ya Allah Yang Maha #Pengasih dan Maha #Pemurah, kerana telah memberikan kesempatan lainnya untukku dengan bertambahnya #usiaku. Ini menjadi tanda, aku harus berusaha menjadi peribadi yang lebih baik, kepada Tuhan dan orang-orang di sekitar.

Usia yang bertambah ertinya kematian juga semakin dekat. Ya Allah Yang Maha #Pengampun lagi Maha #Bijaksana, aku belum mampu menjadi hamba-Mu yang taat. Ampunilah dosa-dosa dan kelalaianku selama hidup ini.

#Bimbinglah aku selalu agar dekat ke jalan lurus-Mu, Ya Allah. Semoga aku mampu menjalani dunia sesuai ajaran-Mu dan mempersiapkan diri untuk akhirat nanti.

Aamiin Ya Rabbal Alamin.

#jmbelog

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!