Pages

November 16, 2018

Sinopsis A Jatt Flying

Terbaik ceritanya. Saya tengok siarannya di Astro "Tara HD" semalam (November 15 2018).


Sinopsis A Jatt Flying



Encik Malhotra (Kay Kay Menon) adalah seorang ahli perniagaan yang mahukan tanah milik Puan Dhillon (Amrita Singh) untuk mengembangkan perniagaannya. Hanya saja Dhillon tidak mahu memberikan tanah itu, terutama di atas tanah terdapat pohon suci.




Aman Dhillon (Jackie Shroff) meminta ibunya menjualnya kepada Malhotra kerana dia takut akan ancaman yang akan menghancurkan keluarga mereka tetapi Dhillon terus menolak dan dia marah kepada anaknya. Malhotra yang mahu tanah itu meminta Raka (Nathan Jones) untuk memusnahkan pokok suci di tanah milik Dhillon.




Aman yang berdoa di atas pokok itu, terkejut dengan kehadiran Raka yang cuba memotong pokok. Aman cuba menyekat Raka tetapi Aman yang begitu lemah mesti mengambil hit dari Raka sehingga dia tersudut di atas pokok itu. Satu mukjizat muncul selepas tanda tuhan Shiva di atas pokok itu terjebak di belakang selamat sehingga ia memberinya kekuatan.




Raka yang merasakan kuasa dari Aman, melepaskan diri ke limbah sisa yang dimiliki oleh syarikat Malhotra. Suatu malam, Aman dan adiknya Rohit Dhillon (Gaurav Pandey) dihadapkan oleh lelaki dari Malhotra tetapi dengan kekuatan selamat mereka berjaya melarikan diri.




Ini membuatkan Rohit terkejut dan dia memberitahu ibunya bahawa Aman mempunyai kuasa. Rohit dan ibunya cuba membuktikan kekuatan Aman dengan mencederakannya tetapi luka itu kembali normal. Ini menjadikan Rohit dan ibunya akhirnya menjadikan Aman seorang superhero dengan membuat pakaian.




Selamat untuk menjadi seorang superhero bernama Flying Jatt yang membantu ramai orang yang berada dalam kesulitan sehingga dia menjadi terkenal dan disembah oleh masyarakat India. Aman yang suka Kirti (Jacqueline Fernandez) tahu bahawa Kirti suka Flying Jatt, hanya Kirti yang tidak tahu bahawa Aman adalah tokoh di belakang Flying Jatt. Mengetahui ini membuatkan Aman berasa gembira. Sementara itu, Malhotra menjadikan Raka sebagai mutan yang menakutkan dengan mempunyai kuasa pembuangan sisa.




Raka cuba memusnahkan Flying Jatt, hanya dia tidak dapat menakluknya, jadi Raka meminta Malhotra untuk memberikan semua sisa syarikatnya untuk menyerap tenaga sisa. Pada suatu hari, Kirti mendengar perbualan Aman dan Rohit tentang Flying Jatt, dia mula menyedari bahawa Aman adalah Flying Jatt, yang membuatnya merasa gembira.




Keesokan harinya Kirti datang ke Aman menjelaskan dia tahu tokoh Flying Jatt. Selamat datang dan jelaskan bahawa dia telah jatuh cinta dengan Kirti serta Kirti. Sementara itu, Raka yang mempunyai kuasa besar untuk menyebarkan ancaman cuba menghancurkan dunia. Flying Jatt tahu ini, dia cuba menakluk Raka, hanya Raka yang mempunyai kuasa yang lebih besar sehingga Flying Jatt cedera parah.




Raka menyebarkan pencemaran maut, menyebabkan orang sakit, termasuk anak Malhotra yang bergegas ke hospital. Malhotra memohon Raka untuk menghentikan tindakan itu, hanya Raka menolak untuk menyakiti Malhotra. Rohit menggantikan kedudukan selamat untuk menjadi Flying Jatt, hanya dia tidak mempunyai kuasa sehingga Rohit dibunuh oleh Raka. Aman berasa sedih kerana kematian adiknya dan dia bersiap untuk membalas dendam dengan mematuhi permintaan ibunya untuk memakai serban untuk memberikan kekuatan kepada Aman. Aman akhirnya dapat menakluki Raka dan memulihkan dunia kepada keadaan asalnya daripada pencemaran yang dahsyat.

Kredit | Sumber

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!