Pages

Mei 23, 2019

JAGAKAN DIA - SHIHA ZIKIR

JAGAKAN DIA - SHIHA ZIKIR


Diri ini tidak ku rasa sepi lagi
Dengan hati yang telah dia isikan kepada ku
Walau telah berkali ku mencinta
Jangan lah
Namun ku yakin dirinya yang akhir buatku

Pergi meninggalkanku
Yang selalu ada disisi ku
Ku tak rela untuk melepaskan

Tuhan tolonglah aku
Ooooo… huuuuuu.. wwooo
Jagakan dia
Sepanjang waktu
Kau berikanlah kami
Cinta yang terindah
Agar diri kami selalu
Mencintai tuk selamanya
Tuhan tolong lah aku
Tuhan tolong lah aku
Jagakanlah dia



Jangan lah
Pergi meninggalkanku
Ku tak rela untuk melepaskan

Tuhan tolonglah aku
Yang selalu ada disisi ku
Jagakan dia
Sepanjang waktu
Cinta yang terindah
Kau berikanlah kami
Agar diri kami selalu
Tuhan tolong lah aku
Mencintai tuk selamanya
Ooooo… huuuuuu.. wwooo
Tuhan tolong lah aku
Jagakanlah dia


1 comments:

ray berkata...

thank youuu

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!