Pages

Oktober 10, 2020

Word 286 : Aku menangis di tengah malam.

Word 286 : Aku menangis di tengah malam.


Aku menangis di tengah malam.

Tuhan berkata, Ini aku, tapi apa semua ini gambar yang memenuhi rumahmu?

Aku berkata, Mereka adalah cerminan dari-Mu, wajah yang indah.

Tuhan bertanya, Tetapi apakah gambaran ini penuh sakit?

Aku berkata, Aku tenggelam dalam kesedihan hidup, dan kutunjukkan pada-Nya jiwa penuh dengan luka.

Tuhan menawarkanku seutuas benang dan kerkata, Tapi yangan merosak talinya.

Aku meraihnya tetapi Dia memukul tanganku.

Aku bertanya, Mengapa melukaiku, O Tuhanku?

Tuhan berkata, Untuk mengingatkanmu bahawa mereka yang datang ke ruang murni Ku dengan bangga dan penuh ego akan diusir.

Lihatlah Tuhanmu dengan mata hatimu.

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!