Pages

Oktober 06, 2018

Isterimewa - Fattah Amin



 Isterimewa - Fattah Amin

Pilihlah aku
Pilihlah aku

Jadi kekasihmu
Akan ku beri
Hanya kepada mu
Sepenuh kasih ku
Yang ku mahu hanya kamu
Tiada yang lain
Kau wanita misteri pujaan lelaki

(Chorus)

Engkau yang selalu
Lihat wajah mu selalu
Yang hadir dalam mimpiku
Saat bila aku rindu

Tak kan ku persiakan mu
Akulah lelaki
Yang terbaik untuk kamu
Bila kau jadi isteri ku





Assalamualaikum semua..Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi di atas kurniaan Ilham dariNya. Malam ini saya dapat kongsikan akustik teaser ‘ISTERIMEWA’ hasil ciptaan sepenuhnya oleh sahabat saya @melramlan . . . Lagu ini mengisahkan luahan ikhlas isi hati seorang lelaki yang ingin menjadikan wanita istimewa dalam hidupnya sebagai isteri, untuk para lelaki di luar sana, saya cabar anda untuk tag bakal isteri anda untuk dengar lagu ini. 😉 . Versi akustik ini adalah TEASER kepada single terbaru saya, 'ISTERIMEWA' yang akan dikeluarkan tidak lama lagi. . . Untuk mendengar full version ‘ISTERIMEWA’ versi akustik ini anda boleh click link bio di atas sekarang. Terima kasih di atas sokongan peminat-peminat saya yang sentiasa ada di hati saya. Anda semua terlalu istimewa bagi saya. Terimalah... . #Isterimewa @universalmuzikmy
A post shared by Fattah Amin (@fattahaminz) on

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!