Pages

September 30, 2019

Andai Nanti – MU’IZZ

Andai Nanti – MU’IZZ

Hanya kau satu dalam hati
Engkau saja tahu

Apa yang ada dalam hatiku
Aku hargai…persahabatanmu

Penuh dengan harapan
Tiba waktu…

Untuk kita tuk membawa haluan
Andai nanti ada kerinduan
Jangan kita biar berlalu
Kerana kau dan aku

Ada cinta memori bahagia
Andai nanti kita tak bersatu
Biar mimpi menyatukan kita

Bersama….akhirnya…
Betapa manis segalanya
Engkau saja tahu
Apa yang aku harap padamu

Engkau tak pernah…buat ku bersedih
Sentiasa di sisi
Tiba waktu…

Untuk kita tuk membawa haluan
Andai nanti ada kerinduan

Jangan kita biar berlalu
Kerana kau dan aku
Ada cinta memori bahagia
Andai nanti kita tak bersatu

Biar mimpi menyatukan kita
Bersama….
Bersama…

Andai nanti ada kerinduan
Jangan kita biar berlalu
Kerana kau dan aku
Ada cinta memori bahagia

Andai nanti kita tak bersatu
Biar mimpi menyatukan kita
Bersama…akhirnya

3 comments:

Ustaz Amirul berkata...

nice sharing... tak pernah dengar lagi lagu ni, nanti boleh la try cari kat youtube..

Wak Lat berkata...

layannnz.,

norhidana berkata...

lagu baru mmg tak pernah dengar lagi, nnti usha kt youtube lah, tapi tengok lirik macam best jgk

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!