Pages

April 17, 2020

Cinta Pandang Pertama - Reedzwann


Cinta Pandang Pertama - Reedzwann

Pertama kali aku bertemu

Seorang gadis seperti dirimu
Senyum tawamu riak wajahmu
Andai ku ingin berterus terang padamu
Sungguh ayu
Kerna engkau tak pernah mengenaliku
Adakah engkau mahu menerimaku
Jika memang kau tercipta untukku
Ini kali pertama kita bertemu Maka izinkan aku mengenalmu
Semoga kali ini akan menjadi
Izinkanlah aku menjadi bahagian hidupmu Dan aku berharap Cinta yang sejati Oh sayang
Izinkanlah aku menjadi bahagian hidupmu
Jika memang kau tercipta untukku Maka izinkan aku mengenalmu Dan aku berharap Semoga kali ini akan menjadi
Oh sayang
Cinta yang sejati

INSTAGRAM : Reedzwann


0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!