July 07, 2020 : | DECLAIMER | » AKU » Inspirasi ibu yang sangat kuat


Inspirasi ibu yang sangat kuat


dzmi Adhwa mendedahkan isterinya, Ardell Aryana seorang ibu yang sangat kuat ketika fasa meng4ndungkan anak permata mereka, Arwa Malaikha Urwa.
Meskipun sarat ham1il ketika melakukan siri bantuan amal dan mengalami al4han teruk pada peringkat awal, namun pelakon wanita itu tidak pernah mengeluh.
Nadzmi menerusi kapsyen pada entri IG TV itu turut memaklumkan, usia bay1i perempuan mereka kini sudah pun mencecah usia sebulan.
“Sekejap je awak dah sebulan. Abi nak urwa tahu yang umie @ardellaryana dan kamu sangat kuat. Semoga jadi anak yang solehah.

“Semangat kamu 9 bulan dalam k4ndungan . Masa awal -awal meng4ndungkan kamu umie sampai tido dalam toilet abi teman sebab kan munt4h munt4h al4han yang tervk.
“Lepastu pergi ke Thailand umie mengidam macam macam masatu tak tahu kamu dah ada dalam perut. Banyak tempat umie kamu bawa kamu.
“Pergi hantar bantuan di Syria, Turkey, selama 22 hari. Umie kamu pengs4n di Istanbul masa nak hanta bantuan di rumah anak anak yatim Syria, abie angkat bawa balik hotel tapi tak pernah pun dia mengeluh,” tulisnya.
Pelakon Hati Perempuan itu turut insafi diri ketika mengenangkan kegigihan si isteri yang berbadan dua.
“Tengok kesusahan dia bawa kamu mengajar abi banyak perkara. banyak kenangan indah masa kamu dalam perut umie. Dalam Malaysia ni umie masuk hutan sana sini hanta bantuan pun kamu ikut sekali dalam perut.
“Setiap kali nak pergi hantar bantuan tak pernah sekalipun umie mengeluh atau mengadu sak1it sak1it badan atau penat kerana bawa kamu kesana kesini.
“Semoga kamu membesar menjadi anak yang solehah, Dan semoga Allah pelihara kamu dunia dan akh1irat. Umie kamu wanita yang sangat istimewa di hati abi, perempuan yang sangat kuat dan hebat, seorang isteri yang terbaik untuk abi.
“Semoga jodoh kita kekal hingga jannah. Amin. Terima kasih sayang kerana melahirkan anak kita.
“Saya akan sentiasa ada bersama awak ! You both are the greatest gift Allah gave me. New journey begins,” titipnya lagi.
Versi penuh video tersebut yang juga boleh ditonton di saluran YouTube mereka antara lain turut merakamkan proses bersali1nkan Urwa.
Pasangan selebriti ini mendirikan rumah tangga pada 1 September 2019 dan mereka kemudiannya berkongsi berita gembira mengenai keham1ilan anak Disember lalu.
Urwa selamat dilah1irkan pada 5 Jun 2020.
Foto: Instagram Nadzmi Adhwa
Sumber : MH

Also Read:

Reader's Comments

  1. |

    semua wanit kuat. Mana yang bersalin.
    Mana yang mengandung,
    Mana yang berpantang.
    Mana yang Trying To Conceive TTC nak dapatkan zuriat,
    Mana yang usaha terima rawatan untuk usaha hamil.
    Mana yang alahan teruk.
    Mana yang diuji anak sakit..

    Proud to Be a Women!

Leave a Comment

COMMENT IS YOUR OWN RESPONSIBILITY. THANK YOU.

Popular Posts Last 7 days