Pages

Julai 18, 2020

Kelmarin Yang Pijar

Kelmarin Yang Pijar
Kelmarin aku di sini

Nyanyikan lagu ilusi
Mengharap tapak nan indah dengan mu
Yang ku rasakan
Penat berjalan
Semalam aku di sana

Di alir dunia nyata
Betapa kerugian yang sudah
Jadi mainan
Jiwa tertekan
Izinkan aku pinta

Hidup di belaian cinta
Pada malam sepi aku bermimpi
Panas pun ku rasakan dingin

Menyelam di laut kering
Tabir senja menyinsing di sempadan
Minta pada tuhan

Agar aku diberi kesejahteraan ini
Sinar hidayah agar aku tenang di sana nanti
Hapuskan setiap dosa ku yang ada
Akan ku janjikan mawar dan seroja di pusara ku
Bukanlah mimpi walau pun adalah mimpi yang indah
Bukanlah menyepi sepi yang hanya seketika
Ooo...


0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!