Pages

Ogos 05, 2023

Ketuk

*Ketuk* _oleh Fath_

Dah dua minggu aku bertugas di Platform Cakrawala. Begitu ramai personel hingga lebihan pekerja yang ada semuanya ditempatkan di barge.

Barge ialah sebuah kapal besar yang tidak mempunyai enjin. Jika perlu bergerak, ia mesti ditarik oleh kapal lain.

Dua minggu juga aku mengalami kekacauan jiwa di sini. Betapa tertekannya mental aku ketika itu tiada siapa yang tahu. Ada sesuatu yang benar-benar mengganggu.

Bilik aku terletak di dek bawah. Di bahagian tepi ada sebuah tingkap yang sudah dihitamkan cerminnya. Ia berada di bawah paras air.

Aku hampir gila di sini kerana tidak cukup tidur. Setiap malam aku akan mendengar bunyi ketukan di tingkap tersebut.

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!