Pages

Jun 20, 2018

Mana tahu siapa tahu

Mana tahu siapa tahu 

Sewaktu aku mula
Menyemaikan perasaan
Sudah ku  tahu sukarnya
menjadi sebuah cinta

Sewaktu aku sudah
Jatuh sayang kepadamu
Sewaktu itu juga
Kau meleraikan cintaku

Cinta yang suram
menjadi rahsia hidupku
Sudah tertakdir
Jalan berliku aku tahu

Hatimu yang muram
Tanpa rasa cinta aku tahu
Aku tertewas
Kerana cinta terhadapmu

Mana tahu siapa tahu
Akhirnya nanti kita kan bersatu
Mana tahu siapa tahu
Bertahkta dua hati yang terpisah

Biarpun bersumpah setia
Yang pasti aku setia menanti

Mana tahu siapa tahu
Akhirnya nanti kita kan bersatu
Mana tahu siapa tahu
Bertahkta dua hati yang terpisah

Biarpun bersumpah setia
Yang pasti aku setia menanti

Mana tahu siapa tahu
Akhirnya nanti kita kan bersatu
Mana tahu siapa tahu
Bertahkta dua hati yang terpisah

Biarpun bersumpah setia
Yang pasti aku setia menanti

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!