Pages

Jun 03, 2018

SI CANTIK AKU - NINA NADIRA feat. Toby

SI CANTIK AKU - NINA NADIRA feat. Toby

dan bila engkau datang
ku terpaku melihatmu
terasa kebas seluruh anggotaku
melihat wajah yang ayu aku terpegun

dan bila kau disisi
menyentuh pipi ini, wo o oouw
wangianmu menusuk di sanubari
menggetarkan jiwa ini
aku terjatuh

dengarkan lagu ini
biarkan aku pimpin jemari lembutmu
biarkan aku bawa kau bersamaku
biarkan satu dunia bangga padaku
kerna ku ada kamu, si cantik aku

dan bila aku resah
ku ingin kau ada bersamaku
jadilah bunga di hati ini
yang mekar dan mewangi aku terpaku

dengarkan lagu ini
biarkan aku pimpin jemari lembutmu
biarkan aku bawa kau bersamaku
biarkan satu dunia bangga padaku
kerna ku ada kamu, si cantik aku

uhhhh... uhhhhuuhhuuhhh

genggam erat tanganku sentiasa
jangan pernah kau lepaskan tanganku
ku tak ingin engkau pergi dariku
setialah denganku, uuuhhh

dengarkan lagu ini
biarkan aku pimpin jemari lembutmu
biarkan aku bawa kau bersamaku
biarkan satu dunia bangga padaku
kerna ku ada (kamu)

dengarkan lagu ini
biarkan aku pimpin jemari lembutmu
biarkan aku bawa kau bersamaku
biarkan satu dunia bangga padaku
kerna ku ada kamu, si cantik aku


0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!