Pages

September 02, 2020

Hilang

Hilang - Umbrella

Pernah di suatu masa dulu Aku telah mencuba memberi cintaku padamu... Namun kau memandang sepi dan hanya berlalu Aku menyedari aku hanya Orang biasa.. Telah tak tersisa Menghilang Tiada lagi bayangmu Namun tak pernah aku membenci dirimu selama mana pun Kuharapkan engkau Jangan lagi menagih kembali cinta ini Hati ini telah pun tersimpan Untuk dia yang setia Pada diriku.

Telah tak tersisa Menghilang Tiada lagi bayangmu Namun tak pernah aku membenci dirimu selama mana pun Kuharapkan engkau Jangan lagi menagih kembali cinta ini Hati ini telah pun tersimpan Untuk dia yang setia Pada diriku.

Pernah di suatu masa dulu…

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!