Pages

Ogos 31, 2020

Ingatkan Dia - Wings

Ingatkan Dia - Wings (Official Music Video) - YouTube

Ingatkan Dia - Wings

Semenjak awal lagi
Bila ku mengenalimu
Dunia ini serasa
Cuma dalam genggamanku
Ramai yang datang menduga
Namun tak sama denganmu
Aku... percaya
Biar pun remuk di hati
Akan ku rawat sendiri
Kerana kau aku rela
Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa aku kah yang berdosa
Mengapa ku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama
Sesalnya aku cuma
Ingatkan engkau merayu
Itulah kesilapanku
Belum terlewat lagi
Itu kata darimu dusta
Memang begitu indah
Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa aku kah yang berdosa
Mengapa ku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama
Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa aku kah yang berdosa
Mengapa ku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama
Musuh tak kenal
Jangan diikut tinggalkan dia
Mengapa aku masih ko goda
Masih goda
Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa aku kah yang berdosa
Mengapa ku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama
Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa aku kah yang berdosa
Mengapa ku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama
Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa aku kah yang berdosa
Mengapa ku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!