Antologi Sejadah Dihamparkan Zikir Kita Lagukan

Antologi Sejadah Dihamparkan Zikir Kita Lagukan
Image result for Sejadah Dihamparkan Zikir Kita Lagukan

“Tak baik kau cakap macam tu Saffiya. Kita tak tahu apa yang Allah SWT dah aturkan untuk kita. Kalau kau rasa Hakimie tu bersalah, kau maafkanlah dia. Mana tahu kau akan rasa lebih tenang lepas ni,” Lina cuba menasihatiku.
“Lelaki tak guna tu, kau ingat aku akan maafkan dia? Sampai mati pun aku tak akan halalkan semua yang dia dah ambil dari akulah! Sampai mati pun dia tetap berhutang dengan aku!”
“Kau tau tak Lina, mak aku selalu cakap, kalau kita tak bayar hutang orang… nanti di akhirat usung lah bara api pi cari orang tu. So what. Kau tunggulah… kalau di dunia dia tak bayar, kau ingat dia boleh lepas di akhirat?”
Jangan mimpilah Hakimie!
Lina hanya menggeleng memandangku.
“Sudahlah tu Saffiya. Daripada kau buang masa fikirkan Hakimie tu lebih baik kau ikut aku join run. Kau pun dah lama tak join kan. Mana tahu lepas ni kau dapat lelaki Kenya pula. Kau kan tak suka lelaki Melayu!”

Sumber | Kredit : As Samsudin

COMMENT IS YOUR OWN RESPONSIBILITY. THANK YOU.

Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama