SINOPSIS FILEM TOWN MALL

Town Mall

SINOPSIS FILEM TOWN MALL

Akibat gangguan halus yang sering berlaku, pembinaan Town Mall terpaksa dihentikan dan sejak itu ia terbiar kosong selama 10 tahun.


Kini, sebuah syarikat pembinaan merancang untuk menyambung semula dan menyiapkan bangunan terbiar itu untuk dijadikan sebuah pusat beli belah terkemuka. Pengurus projek iaitu Rusdi ditugaskan untuk memantau projek baru itu.

Pada awalnya pembinaan itu berjalan dengan lancar, sehinggalah suatu hari kejadian sama dari 10 tahun lalu berlaku semula.

Filem Town Mall di pawagam mulai 25 Jun 2020, arahan Eizlan Yusof, skrip Subroto Katimin, adaptasi novel Town Mall tulisan Hasrudi Jawawi



Lakonan Eizlan Yusof, Adam Shahz, Reen Rahim, Intan Ladyana, Dato' Jalaludin Hassan, Faradhiya, Erry Putra, Hafidzuddin Fazil, Nynaa Harizal ...



2 Ulasan

COMMENT IS YOUR OWN RESPONSIBILITY. THANK YOU.

  1. suspense ni, mcm cerita seram je..

    BalasPadam
  2. tahun lepas baru baca novel ini, pinjam di library... best jugak jalan ceritanya... tapi kalau nak tengok kat wayang memang idok lah

    BalasPadam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama