Pages

Julai 19, 2019

Cerita apa ?

Cerita apa ?

Saya tidak tahu apa yang nak di kongsikan.

Saya search di google ini yang keluar 

Lagu Apa Cerita nyanyian SonaOne dan Alif

Jom layan...



Apa cerita? (cerita)
Apa cerita? (cerita)
Apa kau dengar, dengar, dengar
Apa cerita? (cerita)
Apa kau dengar?
Apa cerita yeah, yeah (apa kau dengar)
Apa cerita yeah, yeah (apa kau dengar)
Apa cerita yeah, yeah (apa kau dengar)
Apa cerita yeah, yeah
Apa cerita huh lama tak jumpa yeah
Tukar nombor nak bagitahu pun terlupa yeah
Jangan terluka, aku masih yang sama
Masih A L I F, satu F itu masih facts bruh
I'm a black hat cap macam Freddy Krueger yeah
Aku kejar mereka lari ke tangga dua yeah
Takde friends, korang nak kecam pun takut yeah
Dan ku selalu in added time macam mafia
Dari 856
Section tanpa bersenam
Buat aku tenang
Jumpa OG aku tetap segan
2 pangkah 2 garis (what)
Dripping in sauce yang tak akan habis
2 pangkah 2 garis
Diorang hanya hampir get it macam hari Khamis
Apa cerita? (cerita)
Apa cerita? (cerita)
Apa kau dengar, dengar, dengar
Apa cerita? (cerita)
Apa kau dengar?
Apa cerita yeah, yeah
Apa cerita yeah, yeah (apa kau dengar)
Apa cerita yeah, yeah (apa kau dengar)
Apa cerita yeah, yeah
Apa cerita brader lama tak jumpa (tak jumpa)
Umur dah tua tapi rasa cam muda (what)
Living so fast, masa pergi ke mana
Satu baru kahwin, lagi satu baru kahwin dua
OK, anyway, aku duduk dalam stu like Drake
Rock-a-fella Force colour putih
Ada tanda perang macam Lupe
Bila aku jumpa dengan kawan lama
Cara diorang pandang buas sekarang dah tak sama
Aku dengar cerita, cerita tentang aku
Kau siapa mulut tapi dia tak mengaku
Bila masuk dapur, aku chef
Diorang tak tahan panas so they left
Tapi jangan main api itu bahaya
Tak pernah iri hati tengok member berjaya
Jadi
Apa cerita? (cerita)
Apa cerita? (cerita)
Apa kau dengar, dengar, dengar
Apa cerita? (cerita)
Apa cerita?
Apa cerita yeah, yeah (apa kau dengar)
Apa cerita yeah, yeah (apa kau dengar)
Apa cerita yeah, yeah (apa kau dengar)
Apa cerita yeah, yeah
Woosah!
Apa cerita? (woosah!)
Magic Potion and Kenobi (woosah!)

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!