Pages

Februari 12, 2021

Lirik Lagu Airmata Saksi Cintaku - Lestari

Airmata Saksi Cintaku - Lestari
Tak dapat nak kugambarkan, sayang
Betapa kuat cintaku ini
Hanya Tuhan saja yang tahu niatku yang suci
Ingin terus hidup bahgia denganmu
Dari hari ke hari kurasa
Kasih sayangku semakin dalam
Tak pernah 'ku benci padamu
Walaupun hatiku pernah dilukai
Jangan kau pergi meninggalkan aku
Tak sanggup kuberpisah denganmu
Bagaimana nanti bila aku rindu?
Di mana tempat nak kubermanja?
Demi Tuhan, 'ku sayang padamu
Air mata menjadi saksinya
Bagaimana lagi hendak kubuktikan
Kesetiaannya cintaku ini?
Apakah lagi yang kau mahu?
Tak cukupkah pengorbananku?
Semoga kau mengerti perasaanku
Betapa ikhlasnya cintaku
Bila hatiku sudah sayang
Bukan mudah nak kulupakan
Biarpun pedih dugaan
Rela kuhadapi, sayang
Cinta lahir dari lubuk hati
Bukan sengaja dipaksa-paksa
Sekali bila 'ku jatuh cinta, oh, selamanya
Aku ingin bersamamu, sayang
Jangan kau pergi meninggalkan aku
Tak sanggup kuberpisah denganmu
Bagaimana nanti bila aku rindu?
Di mana tempat nak kubermanja?
Demi Tuhan, 'ku sayang padamu
Air mata menjadi saksinya
Bagaimana lagi hendak kubuktikan
Kesetiaannya cintaku ini?
Apakah lagi yang kau mahu?
Tak cukupkah pengorbananku?
Semoga kau mengerti perasaanku
Betapa ikhlasnya cintaku
Bila hatiku sudah sayang
Bukan mudah nak kulupakan
Biarpun pedih dugaan
Rela kuhadapi, sayang
Cinta lahir dari lubuk hati
Bukan sengaja dipaksa-paksa
Sekali bila 'ku jatuh cinta, oh, selamanya
Aku ingin bersamamu, sayang



0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!