Pages

Februari 10, 2019

Alhamdulillah, Abdul Bari ditemui



Setelah 2 hari, usaha mencari dan menyelamat mangsa, Abdul Bari Asyraf Mohd yang lemas ketika ingin menyelamatkan lima sekeluarga selepas keretanya terjunam ke dalam sungai, akhirnya ditemui.



Mayat mangsa ditemui sekitar jam 7.24 pagi tadi kira-kira 2 kilometer dari lokasi mangsa lemas, berhampiran Draw Bridge di Muka Kuala Tanjung dalam keadaan terapung oleh orang awam yang kebetulan berada di sekitar lokasi.

Semoga Arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin..

Salam Takziah buat keluarga

Kredit : Buletin TV3



By @jentikhati.tv - UNSUNG HERO. . Setelah 2 hari, usaha mencari dan menyelamat mangsa, Abdul Bari Asyraf Mohd yang lemas ketika ingin menyelamatkan lima sekeluarga selepas keretanya terjunam ke dalam sungai, akhirnya ditemui. . Mayat mangsa ditemui sekitar jam 7.24 pagi tadi kira-kira 2 kilometer dari lokasi mangsa lemas, berhampiran Draw Bridge di Muka Kuala Tanjung dalam keadaan terapung oleh orang awam yang kebetulan berada di sekitar lokasi. . Semoga Arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin.. . Salam Takziah buat keluarga . . Kredit : Buletin TV3 . . 🎥 Full video boleh dapatkan di telegram / facebook @jentikhati . Follow @jentikhati.tv untuk dapatkan video dakwah yang menarik dan terkini 💯. . . #jentikhati #twitterjentikhati #quotejentikhati #sentapjentikhati #dakwahjentikhati #videojentikhati #sentapbeb
A post shared by Nasihat | Niaga™ (@jentikhati) on

1 comments:

mamapp berkata...

Niat yg mulia. Semoga syurga buatnya

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!