Pages

Februari 02, 2021

Kendati – Amylea (OST TAKDIR YANG TERTULIS)

Kendati – Amylea (OST TAKDIR YANG TERTULIS)

Detik yang mana ingin kau padam

Hati yang mana ingin kau simpan
Adakah aku
Adakah dia


Saat yang mana ingin kau hapus
Dari hatimu tentang diriku
Kerana kau tau kita selamanya


Pasti turut kau merasakan
Jalan kita penuh tanda tanya
Namun apa pun jika denganmu
Terlalu melengkapi


Berat rasa yang menyerah
Kerna aku adalah dirimu
Dan.. Hanya aku yang percaya cinta ini


Mau saja ku bohong hati
Mana mungkin cinta mudah gugur
Kerana hati ku selalu denganmu
Menempuh semua
Kendati apa pun

Pasti turut kau merasakan
Jalan kita penuh tanda tanya
Namun apa pun jika denganmu
Terlalu melengkapi


Berat rasa yang menyerah
Kerna aku adalah dirimu
Dan.. Hanya aku yang percaya cinta ini


Yang percaya
Ku Percaya kendati apa pun



0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!