Pages

Ogos 29, 2018

Perkahwinan Oleh The Everly / Weddings By The Everly


Perkahwinan Oleh The Everly / Weddings By The Everly

Pernikahan, itu semua tentang mencari tempat yang sempurna untuk merayakan permulaan hidup anda bersama-sama. Marilah kita membawa perkahwinan impian anda ke kehidupan. Dengan seni bina yang direka dengan ballroom tanpa tunggangan yang unik dan menawan yang menampung sehingga 1000 orang dengan pemandangan nafas taman dan tasik, suasana itu akan menjadi latar belakang yang menakjubkan untuk majlis perkahwinan.

Dengan kakitangan dan kakitangan jamuan berpengalaman kami, kami akan memastikan setiap saat akan menjadi pengalaman romantis yang bernilai.Terdapat pilihan tiga pakej perkahwinan yang boleh anda pilih, iaitu orang Melayu, Cina dan India sama ada dengan pakej perkahwinan Muhibah dan makan malam; set kubah dan bufet. Pakar pernikahan kami juga boleh membuat menu buatan khusus yang sesuai dengan anggaran anda.

Pakar pernikahan kami akan bekerjasama dengan anda dari awal hingga akhir, mengendalikan setiap detail untuk menjadikan perkahwinan impian anda menjadi kenyataan dan dengan gembira!

Wedding, it’s all about finding the perfect venue to celebrate the beginning of your life together. Let us bring your dream wedding to life. Architecturally designed with a truly unique and captivating pillarless ballroom that accommodates up to 1000 persons with a breath-taking view of the park and the lake, the setting will be a stunning backdrop for weddings.
With our experienced event and banquet staffs, we will make sure that each moment will be a romantic experience worth cherishing. There are choices of three wedding package which you can choose from, which is the Malay, Chinese and Indian with either, Muhibah lunch and dinner wedding package; dome set and buffet. Our wedding specialist could also work a tailor-made menu that suits your budget.
Our wedding specialist will work with you from beginning to the end, handling each and every detail to make your dream wedding come true and to happily ever after!



The Everly Putrajaya - Where business meets pleasure

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!