Pages

Julai 31, 2023

Wau Animation telah mengacah sesuatu dengan nama Gelecek.

Wau Animation telah berkongsi video pendek bola ditendang dan kapsyen video tersebut berbunyi “Word on the street it… there’s a rookie joining the lineup.“. Ini memberi petanda watak animasi baharu ini adalah seorang kanak-kanak atau remaja yang baru menyertai satu pasukan bola sepak. Berdasarkan tema gambar, ia mungkin adalah bola sepak jalanan. Sama-sama kita nantikan.

Wau Animation sedia terkenal dengan siri animasi dan filem Ejen Ali. Studio tempatan ini turut aktif dalam pembangunan permua yang berlaku dalam dunia sama Ejen Ali. Terbaru, Wau Animation telah mengacah sesuatu dengan nama Gelecek.

Terdapat lapan gambar yang diberikan. Saya menggabungkan kesemua gambar dan kemudian dilengkapkan dengan ciri Generative Fill di Photoshop. Gelecek dikatakan adalah rancangan televisyen dan gambar ini memberi petanda ia mungkin adalah siri animasi mengenai bola sepak.


Berdasarkan rekaan pada imej, Wau Animation mungkin mencuba dengan grafik 2D yang bergabing dengan elemen komik klasik. Tidak dinafikan ia kelihatan mempunyai tema sama dengan filem animasi Spider-Man: Into The Spider-Verse serta Across The Spider-Verse.

Tiada butiran lain buat masa ini. Sama-sama kita nantikan.

0 comments:

Catat Ulasan

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri!!!
All comments are your own right and responsibility.!!!